24/7 Crisiscommunicatie: 06 – 24 61 09 67 (Robert Kroon)
T 020-482 08 24

Foodybox

Vier keer per jaar versturen we dé Foodybox met nieuwe, bijzondere of gewoon hele lekkere producten naar honderd geselecteerde food- en lifestylebloggers. Daarnaast gaat de waardevolle box naar vijftig culinaire en lifestyle redacties van kranten en tijdschriften.

We versturen ook 1 keer per jaar een fitbox, deze richt zich op producten en influencers met een gezonde lifestyle. Met succes! De Foodybox en de Fitbox heeft zich de afgelopen acht jaar dubbel en dwars bewezen.

De Foodybox
met ROI-garantie

 

Bloggers, redacteuren en andere food-influencers waarderen de box enorm. Met de Foodybox ontdekken zij een keur aan mooie producten. Bovendien informeert en inspireert deze sympathieke manier de creatieve kookgeest van de bloggende foodlover bij uitstek. Hier vloeit altijd véél media-aandacht voor de participanten uit voort. Na negen jaar ervaring, durven wij keihard te beweren dat de Foodybox aantoonbaar resultaat levert waar jij blij van wordt. Zo niet geld terug.

Alle deelnemers van de Foodybox krijgen een advertorial in het vakblad ‘Levensmiddenkrant’

De levensmiddelenkrant wordt goed gelezen door inkopers, categorymanagers en andere influentials in de retailbranche. Jouw advertorial levert een positieve bijdrage in de trade marketing.

“Het recept van de LeJean.nl steaks is goed ontvangen en heeft via social mediakanalen veel aandacht gekregen. We hebben van Kroon op het Werk een duidelijke terugkoppeling gehad met positieve cijfers.”
Martijn Knijnenburg, new business development bij Luiten Food.
“Direct na deelname aan Foodybox zagen wij op social media een enorme stijging van posts over bijzondere recepten met oranje paprika’s. Wij waren prettig verrast. Erg leuk.”
Nicolette van der Mark, marketing en communicatie bij Oranje Paprika Vereniging.

Inboxing- én maatwerkvideo

 

Voorafgaand aan het versturen van de Foodybox maken wij een inboxing-video: een inspiratievideo over alle producten die per editie in de box zijn te vinden. Dé manier om redacteuren en social influencers enthousiast te maken om met de producten aan de slag te gaan. Ze ontdekken onder meer de achtergrond en het verhaal van jouw product. Plus de toepassingsmogelijkheden.

Onze chef en presentatrice Denise is al ruim anderhalf jaar onze vaste gast in de video’s. Ze kookt niet alleen de sterren van de hemel, maar presenteert ook heel naturel. Kijk zelf maar.

 

Maatwerkvideo

Deelnemers ontvangen ook een maatwerkvideo. Deze video is goed inzetbaar voor eigen communicatiedoeleinden. Denk aan je website, socialmediakanalen, maar ook beurzen en retail-communicatie.

Dit zegt Stephanie Herpes – junior brandmanager van Beleaf/Emmi over de videoproducties:
'Wij zijn ontzettend blij met het eindresultaat van onze productvideo van Beleaf. Wij gaan de video delen op onze internationale socialmediakanalen.'

Zes redenen om mee te doen met de Foodybox

 

 

  • Honderd social influencers en redacteuren van kranten en tijdschriften ontvangen jouw producten op het huisadres.
  • Meedoen met de Foodybox betekent: een explosie aan artikelen online en in de gedrukte media.
  • Online postings hebben een positief effect op de vindbaarheid van je merk of product binnen Google (SEO).
  • Gratis een maatwerk-productvideo
  • Een redactioneel artikel in het vakblad: Levensmiddelenkrant.
  • Na drie maanden ontvang je een uitgebreide rapportage van de mediaresultaten, het bereik en de gerealiseerde mediawaarde. Zo krijg je de garantie dat je investering in ieder geval wordt terugverdiend.

 

Interesse?

Wij overtuigen je graag met het sturen van resultaten van andere deelnemers van de Foodybox. Stuur een e-mail naar robert@dekroonophetwerk.nl en je ziet de selectie tegemoet.

“We hebben deelgenomen aan de Foodybox Zomer met Leffe Bier en Leffe kaas. De content was geweldig en we zijn zeer tevreden over de resultaten in de media.”
Elke de Block, brand manager Savencia Fromage & Dairy Benelux.