Vier keer per jaar versturen we dé Foodybox met nieuwe, bijzondere of gewoon hele lekkere producten naar honderd geselecteerde food- en lifestylebloggers. Daarnaast gaat de waardevolle box naar vijftig culinaire en lifestyle redacties van kranten en tijdschriften.
We versturen ook 1 keer per jaar een fitbox, deze richt zich op producten en influencers met een gezonde lifestyle. Met succes! De Foodybox en de Fitbox heeft zich de afgelopen acht jaar dubbel en dwars bewezen.
Bloggers, redacteuren en andere foodinfluencers waarderen de box enorm en kijken er ieder seizoen naar uit. Met de Foodybox ontdekken ze mooie producten en worden ze op een sympathieke manier geïnformeerd en geïnspireerd. Hier vloeit altijd véél media-aandacht voor de participanten uit voort. Na zoveel jaar ervaring, durven wij keihard te beweren dat de Foodybox aantoonbaar resultaat levert waar jij blij van wordt. Zo niet geld terug.
Alle deelnemers van de Foodybox krijgen een advertorial in het vakblad ‘Levensmiddenkrant’
De levensmiddelenkrant wordt goed gelezen door inkopers, categorymanagers en andere influentials in de retailbranche. Jouw advertorial levert een positieve bijdrage in de trade marketing.
Voorafgaand aan het versturen van de Foodybox maken wij een ‘inboxing’ video: een inspiratievideo met alle producten die deze editie in de box zijn te vinden. Dé manier om bloggers enthousiast te maken om met de producten aan de slag te gaan. Ze ontdekken onder meer de achtergrond van een product en de toepassingsmogelijkheden.
De gezonde vriendinnen: Degezondedutchies presenteren de inboxingvideo’s. Naast hun enthousiasme nemen ze ook de kennis over koken en voeding mee.
Naast de ‘inboxing’ video wordt er ook een productvideo gemaakt van alleen jouw product. Deze video is gratis en inzetbaar voor eigen communicatiedoeleinden. Denk aan je website, social media kanalen, maar ook beurzen en retail-communicatie.
• Honderd topbloggers en redacteuren van kranten en tijdschriften ontvangen jouw producten en maken er positieve postings van op diverse social mediakanalen.
Deze social influencers bereiken duizenden en duizenden consumenten die geïnteresseerd zijn in eten, koken en drinken.
• Weinig heeft zoveel impact als een aanbeveling. Een blog, artikel, post of tweet van een leading influencer geeft vertrouwen, is overtuigend, en bovendien… vertelt een verhaal.
• Social media postings hebben een positief effect op de vindbaarheid van je merk of product binnen Google (SEO).
• Gratis productvideo! Van jouw product wordt een informatieve video gemaakt. Deze video gaat naar bloggers, en jij krijgt je eigen maatwerk video.
• Na drie maanden ontvang je een uitgebreide rapportage van de mediaresultaten, het bereik en gerealiseerde mediawaarde. Zo krijg je de garantie dat je investering in ieder geval terug wordt verdiend.