Vier keer per jaar versturen we dé Foodybox met nieuwe, bijzondere of gewoon hele lekkere producten naar honderd geselecteerde food- en lifestylebloggers. Daarnaast gaat de waardevolle box naar vijftig culinaire en lifestyle redacties van kranten en tijdschriften.
We versturen ook 1 keer per jaar een Sustinaable box, deze richt zich op producten en influencers met een gezonde blik op duurzaam eten en drinken. Met succes! De Foodybox en de Sustainable box hebben zich de afgelopen 10 jaar dubbel en dwars bewezen. Vraag naar business cases.
Bloggers, redacteuren en andere food-influencers waarderen de box enorm. Met de Foodybox ontdekken zij een keur aan mooie producten. Bovendien informeert en inspireert deze sympathieke manier de creatieve kookgeest van de bloggende foodlover bij uitstek. Hier vloeit altijd véél media-aandacht voor de participanten uit voort.
Na tien jaar ervaring, durven wij keihard te beweren dat de Foodybox aantoonbaar resultaat levert waar jij blij van wordt.
Wil je zien wat het effect is, dan sturen wij je met plezier 3 praktijk cases.
Alle deelnemers van de Foodybox krijgen een advertorial in het vakblad ‘Levensmiddelenkrant’
De Levensmiddelenkrant wordt goed gelezen door inkopers, categorymanagers en andere influentials in de retailbranche. Jouw advertorial levert een positieve bijdrage in de trade marketing.
Voorafgaand aan het versturen van de Foodybox maken wij een inboxing-video: een inspiratievideo over alle producten die per editie in de box zijn te vinden. Dé manier om redacteuren en social influencers enthousiast te maken om met de producten aan de slag te gaan. Ze ontdekken onder meer de achtergrond en het verhaal van jouw product. Plus de toepassingsmogelijkheden.
Onze chef en presentatrice Denise is al ruim anderhalf jaar onze vaste gast in de video’s. Ze kookt niet alleen de sterren van de hemel, maar presenteert ook heel naturel. Kijk zelf maar.
Maatwerkvideo
Deelnemers ontvangen ook een maatwerkvideo. Deze video is goed inzetbaar voor eigen communicatiedoeleinden. Denk aan je website, socialmediakanalen, maar ook beurzen en retail-communicatie.
Interesse?
Wij overtuigen je graag met het sturen van resultaten van andere deelnemers van de Foodybox. Stuur een e-mail naar robert@dekroonophetwerk.nl en je ziet de selectie tegemoet.